marketing,branding,sales,negotiation

سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید.ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.

ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.

http://negotiationschool.ir
http://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
http://instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام
https://t.me/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران در ایتا
eitaa.com/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران در روبیکا
https://rubika.ir/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران در بله
ble.im/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران در گپ
https://gap.im/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران در سروش
https://splus.ir/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران مدرسه مذاکره ایران در ای گپ

https://iGap.net/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران.‌
اولین و قدیمی ترین آکادمی و‌مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران

 
مطالب مرتبط
مشکل «برند» در ایران
مشکل «برند» در ایران، شکاف میان گفتار تا عمل است دکتر احمد روستا هر ساله کشورها و شرکت‌ها توجه بیشتری بر موضوع برند در بازار جهانی دارند. آنها تمام تلاش خود را ...
ادامه ی مطلب
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچهعلی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمه‌ای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی می‌کند ارزشهای بنیادیبرند (Brand Core Values) را از طریق فعالیت‌های ارتباطی هدایت کند. ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مدرس و  مشاور فروش و  بازاریابی
https://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود، اما در حال حاضر دست‌اندرکاران ...
ادامه ی مطلب
اهداف تشکیل گروه resm.irمهندس علی خویه و همکاران•تحقیقات بازار در زمینه صنعت ساختمان در ایران•کارگزاری فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران•آماده سازی سرمایه ...
ادامه ی مطلب
علی خویه ، مشاور فروش
مدرسه فروش ایران دکتر علی خویه
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های فروشگاه وال مارت
استراتژی‌های فروشگاه وال مارتاستراتژی‌های بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا    وال‌مارت چگونه از رقبای خود پیشی گرفتشرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت، شرکتی آمریکایی است که با بیش از 1/2 میلیون کارمند و فروش 405 ...
ادامه ی مطلب
Case Example 2: The Worthwhile Investment سرمایه گذاری ارزنده شرکتها بسیاری هستند که محصولات خود را هم به جهت آموزش و هم اطلاع رسانی به مشتریان به نمایش میگذارند. شرکتهای عظیم با ...
ادامه ی مطلب
مشکل «برند» در ایران
دکتر علی خویه
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
✅آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش
برند سازی موفق
پخش مویرگی محصولات پروتئینی
•کارگزاری فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه
آکادمی مذاکره ایران
استراتژی‌های فروشگاه وال مارت
نمونه ای از یک سرمایه گذاری ارزنده و