marketing,branding,sales,negotiation

روش های کم هزینه در بازاریابی و تبلیغات

تاثیر تاکتیک های کم هزینه بازاریابی در کسب و کار

امروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات بە طرق مختلف امکان پذیر است.

 

امروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات بە طرق مختلف امکان پذیر است. اگر پول بسیاری برائ تبلیغات و بازاریابی ندارید نگران نباشید، تاکتیک های کم هزینه فراوانی وجود دارد کە می توانید در کسب و کار خود بە کار ببرید و سبب موفقیت شما شود. در اینجا بە چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

با برنامه بازی کنید

یک برنامه بازاریابی بە وجود آورید کە در آن اهداف و بودجه اختصاص یافته بە زمان سپری شده آماده باشد. با این کار دید وسیع تری نسبت بە نیازمندی های بازاریابی خود و هزینه ای کە صرف آن کرده اید پیدا خواهید کرد. با در دست داشتن این اطلاعات پیش از اینکه زمان آن فرا برسد، شما وقت کافی خواهید داشت از مزیت تخفیف گرفتن در تبلیغات و خدمات چاپی بەره مند شوید.

از خود سوال کنید

پس از طراحی نقشه بازی از قابل اجرا بودن آن اطمینان حاصل کنید. خود را بە جای مشتری بگذارید و از خودتان سوال کنید. از خود بپرسید چرا باید روی این موقعیت های بازاریابی سرمایه گذاری کنید. آیا شما را بە سوی مقصدتان هدایت می کند؟ آیا بە اندازه کاری موثر خواهد بود؟ نتیجه آن برائ کسب و کار شما چه خواهد بود؟ اگر ایده شما از این آزمون موفق خارج نیامد، پس در مورد آن بازنگری کنید.

به مشتریان خود جایزه بدهید

هزینه بە دست آوردن یک مشتری تازه پنج برابر نگهداشتن یک مشتری قدیمی است. برنامه جایزه دادن بە مشتری، یک گزینه بسیار خوب بازاریابی است. با ایجاد یک برنامه خوب جایزه دادن بە بهترین مشتریان در آنها انگیزه بە وجود آورید. این راه بسیار خوبی در نگهداری مشتریان است خصوصاً اینکه اگر بە آنها همان چیزهایی را جایزه بدهید کە می توانند از شرکت شما تهیه کنند.

بازاریابی مجازی

بازاریابی مجازی یک روش بسیار خوب برائ بازاریابی محصولات شرکت شماست، برائ اینکه در این کار موفق شوید لازم است برائ آن عنوانی برگزینید کە مشتریان بتوانند از آن طریق نظرات خود را بە شما منتقل کنند. یک روش برائ ایجاد ارتباط استفاده از وبلاگ، ایستگاه انتقال پیام و تالارهای گفت وگوست.

خودتان این کار را انجام دهید

وقتی خودتان تبلیغ می کنید، هزینه ها کاهش می یابند اما این کار ممکن است وقت گیر باشد. مطمئن شوید شیوه بازاریابی شما با نیازهای بازاریابی شرکت کە قبلاً فهرست کرده اید سازگاری دارد، سپس آن را اجرا کرده و پیگیری کنید. این تماس ها و پیگیری های اولیه بسیار مهم و حیاتی می باشند و بە موفق شدن شما در کار کمک می کنند.

تبلیغات دهان بە دهان

تبلیغات دهان بە دهان بهترین شکل بازاریابی است. ایجاد تفکر مناسب در اشخاص بسیار حائز اهمیت است. این می تواند بە صورت بە راه انداختن یک مسابقه یا یک اتفاق باشد. مشتریان خود را برائ دریافت این اطلاعات در اولویت قرار دهید، آنها در مورد شما بە همه خواهند گفت. روی بهترین مشتریان احتمالی خود تمرکز کنید

سعی کنید تعداد بیشتری از مشتریان تازه خود را شبیه بە بهترین مشتریان کنونی خود کنید. مشتریان فعلی را تحلیل کنید و ببینید آنها در چه مواردی با هم اشتراک دارند و چرا این خصوصیات سبب شده است آنها را بە بهترین مشتریان شما بدل سازد. پیام بازاریابی خود را با سلیقه آنها اصلاح کنید. این سبب افزایش میزان فروش شده و موفقیت شما را در مورد مشتریان تازه سبب می گردد.

شراکت

با یافتن شرکای دیگر از بین سایر کسب و کارها در برنامه های بازاریابی خود می توانید دامنه کار خود را وسعت ببخشید، در عین حال هزینه شما کاهش می یابد. می توانید شرکای خود را از بین مشاغلی انتخاب کنید کە خدمات و محصولات جانبی و مکملی شما را ارائه می دهند و فهرست مشتریان احتمالی خود را با هم ترکیب کرده و حتی در هزینه های تبلیغات با هم شریک شوید.این تاکتیک ها، کم هزینه ولی موثر می باشند. هم بە گردش کار شما کمک می کنند و هم بە شما یاری می دهند کە از سرمایه خود در تولید محصولات بیشتر و توجه بیشتر بە کارکنان تان استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
اصول تدوین طرح و برنامه بازاریابی (Marketing Plan)علی خویهمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، ...
ادامه ی مطلب
جهان امروز حكم دهكده‌ای را یافته، كه سفره بازار یكپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و كاستی‌های هر بنگاه، نیازمند ...
ادامه ی مطلب
علی خویه ، مشاور فروش
 Khooyeh.irKhooyeh.comیک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد3- درک عمیقی از مسائل ...
ادامه ی مطلب
   «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
رضایت مشتریرضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و داروییدوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و داروییهمایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابستهمدیریت بازاریابی حرفه ...
ادامه ی مطلب
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf               دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf دریافت کتاب عنوان: کتاب آموزش خلاقیت و تریز triz حجم: ...
ادامه ی مطلب
۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها)شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳نویسنده: فیلیپ کاتلر مترجم : اصغر اندرودیناشر: دایرهقیمت: ۳۸,۰۰۰  ریالسال نشر: ۱۳۸۸موضوع: بازاریابی – مدیریتموقعیتبخش: عمومیسالن: شبستانراهرو: ۲۳غرفه: ۱۱۰ اشتباه نابخشودنی در ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
مهمترین کلید فروش
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
ممیزی بازاریابی (Marketing Audit )
یک مشاور بازاریابی باید
افزایش سهم بازار با برندسازی
چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟
دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز
کتاب های بازاریابی marketing book
چالش های برندسازی یک محصول