marketing,branding,sales,negotiation
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی

روانشناسی ارتباط با مشتریان

روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام)

مدرس:علی خویه

مجری طرح های مهندسی فروش

مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی

دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای

o       دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه اصول بازاریابی 8 بازاریابی و فروش تلفنی 4 60
اصول فروش 8 مدیریت هوش هیجانی در محیط کار 4
اصول خرده فروشی 4 مدیریت زمان 4
اصول عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 8
پخش و لجستیک 4 مشتری نوازی و مشتری یاری 4
محیط فروش 4 روانشناسی ارتباط با مشتری 4
پیشرفته تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و فنون مذاکرات فروش 8 48
تحلیل رفتار فروش رقبا 4 زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی 4
بازاریابی و فروش بین المللی 4 فروش مشاوره ای 4
فروش مصرفی و فروش صنعتی 8 روشهای نوین فروش 4
سازمان فروش 4 فروش خلاق 4
عالی مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40
·    صنعتی

·    خدماتی

·    کشاورزی

·    صنایع غذایی

·    صنایع بهداشتی

·    آرایشی

·    شوینده ها

·    داروها

·    مواد بیولوژیک

·    نانو

·    خودرو

·    نفت و گاز

·    پتروشیمی

·    پوشاک

·    صنایع دستی

·    لوازم خانگی

·    مبلمان

·    نشر

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.
جمع کل (ساعت) 168

 

مدرس:علی خویه

مجری طرح های مهندسی فروش

مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

  عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه روش تحقیق و تحقیقات بازار 8 ابزارها و تکنیکهای فروش 8 56
تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف 4 مدیریت ارتباط با مشتریان 4
تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی 4 سیاستهای فروش 4
تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان 4 برنامه ریزی فروش 4
مدیریت منابع انسانی در فروش 4
اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش 4
طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان 4
ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش 4
پیشرفته مدیریت محصول 4 استراتژی های فروش 4 56
قیمت گذاری 4 مهندسی فروش 4
مدیریت توزیع 4 فروش الکترونیکی 4
روابط عمومی و تبلیغات 4 اصول نمایندگی ها 4
مدیریت فروش 8 مدیریت تحول و نوآوری در فروش 4
عارضه یابی سازمانهای فروش 4
تامین مالی در فروش 4

 

1) نقش نیروی میز پذیرش در ارتقاء نظام بازاریابی و فروش شرکت ها

2)  تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
3) روشهای پیش بینی فروش
4) مهارتهای لازم برای فروشندگی حرفه ای
5)  مدیریت برند
6) اصول بازار یابی خدمات
7) روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام)

 

مشاور فروش

 

 

 دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

 

 

 

سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه اصول بازاریابی 8 بازاریابی و فروش تلفنی 4 60
اصول فروش 8 مدیریت هوش هیجانی در محیط کار 4
اصول خرده فروشی 4 مدیریت زمان 4
اصول عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 8
پخش و لجستیک 4 مشتری نوازی و مشتری یاری 4
محیط فروش 4 روانشناسی ارتباط با مشتری 4
پیشرفته تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و فنون مذاکرات فروش 8 48
تحلیل رفتار فروش رقبا 4 زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی 4
بازاریابی و فروش بین المللی 4 فروش مشاوره ای 4
فروش مصرفی و فروش صنعتی 8 روشهای نوین فروش 4
سازمان فروش 4 فروش خلاق 4
عالی مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40
·    صنعتی

·    خدماتی

·    کشاورزی

·    صنایع غذایی

·    صنایع بهداشتی

·    آرایشی

·    شوینده ها

·    داروها

·    مواد بیولوژیک

·    نانو

·    خودرو

·    نفت و گاز

·    پتروشیمی

·    پوشاک

·    صنایع دستی

·    لوازم خانگی

·    مبلمان

·    نشر

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.
جمع کل (ساعت) 168

 

 

مطالب مرتبط
موانع فروش مثبتوجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره
            1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | ...
ادامه ی مطلب
تعريف رضايت مشتريامروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت  هايي بودند كه هدف "رضايت 100درصد مشتري" را براي ...
ادامه ی مطلب
بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم.۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنیدبر دیوار خارجی ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی هتل تورهای مسافرتی و گردشگری
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   tourism marketing مدیریت  بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   بازاریابی  تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   تکنیکها و تاکتیک ...
ادامه ی مطلب
… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت ..
... یک مشاور نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت .. .بعضی مواقع شرکتها فرق بین مدیر و مشاور را متوجه نمیشوند و نقش این دو را اشتباه میگیرند و ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی و تصویری | لوازم آشپزخانه | لوازم پخت و پز – ‎خرد کن و غذا ساز – ‎لوازم مکمل آشپزخانه | لوازم پخت و پز نوشیدنی ساز خردکن و غذاساز لوازم مکمل آشپزخانه یخچال و فریزر لوازم شست و شو و نظافت تهویه، سرمایش و گرمایش | صوتی و تصویری تلویزیون سینمای خانگی پخش کننده Blu-Ray پخش کننده DVD گیرنده دیجیتال DVB-T کنسول بازی بازی پخش کننده چندرسانه ای پرتابل دیتا-ویدیو پروژکتور ضبط کننده صدا پخش کننده خانگی سیستم صوتی و تصویری خودرو رادیو لوازم جانبی صوتی و تصویری آمپلی فایر | ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی جارو شارژی اتو بخار شو جارو شارژی خودرو سرامیک شوی و فرش شوی ابزار نظافت نظافت لباس لوازم اتو
  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری تکنیکها و تاکتیک های ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش
مشاوره ی تخصصی و اثر بخش
فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید.
درمان بیماری های سازمان و شرکت شما-
عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما-
بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما
مدل AIDA  چیست؟مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده ...
ادامه ی مطلب
موانع فروش
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش
روش های برقراری ارتباط با مشتری
تکنیک های برند سازی خودرو ، توسعه و
اهمیت رضایت مشتری
روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی
بازاریابی هتل ،تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی،
… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی
مدل AIDA برای افزایش فروش