marketing,branding,sales,negotiation
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی

خدمات پس از فروش

به نام او که همه هستی از اوست

کتاب

خدمات پس از فروش

اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش

اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مدیریت و مهندسان

فروش و خدمات پس از فروش  ، تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش   ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش   منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و برند

انواع بیماری های فروش و خدمات پس از فروش  ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مدیریت در شاخه های مختلف به ویژه فروش و خدمات پس از فروش  ، بازرگانی ، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • منابع و پیوست ها
  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

مطالب مرتبط
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش ...
ادامه ی مطلب
مدیریت استراتژیک تبلیغات
مدیریت استراتژیک تبلیغات   تالیف و ترجمه: دكتر احمد روستا و مهندس علي خويه 1387       تقدیم به جامعه تبلیغات و بازاریابی و تمامی تاثیرگزاران فکری و علمی مان                 استراتژی میدان­یابی می کند ،اما وظیفه مجری است که میدان­داری ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
جهان امروز حكم دهكده‌ای را یافته، كه سفره بازار یكپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و كاستی‌های هر بنگاه، نیازمند ...
ادامه ی مطلب
برند های برتر خودروسازی و ویژگی های آنها
موفقیت اصلی برند‌های ژاپنی را می‌توان به ارایه خودرو‌های با کیفیت و خدمات پس از فروش مشتری پسند دانست. به نحوی که برندهایی مثل تویوتا و هوندا در بسیاری از ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی مصالح ساختمانی  ، ماشین آلات ساختمانی ، افزودنی های بتن ، سیمان ، گچ ، آجر ، میلگرد ، بلوک سفالی و یونولیتی ، بتن ، آهک ، سنگ های تزئیناتی، لوله های ساختمانی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مصالح ساختمانی   مدیریت  بازاریابی مصالح ساختمانی   بازاریابی  مصالح ساختمانی   تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مصالح ساختمانی   راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  مصالح ساختمانی   مدرس ...
ادامه ی مطلب
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
آکادمی اصول و فنون مذاکره افتتاح شد. این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به ...
ادامه ی مطلب
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
6 نکته ی مهم برای افزایش فروش
مدیریت استراتژیک تبلیغات
روش های برقراری ارتباط با مشتری
ممیزی بازاریابی (Marketing Audit )
برند های برتر خودروسازی و ویژگی های آنها
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
بازاریابی مصالح ساختمانی ، ماشین آلات ساختمانی
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy