marketing,branding,sales,negotiation

جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریتبر قیمت ملک ساختمان و مسکن

برچسب‌ها: استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما
ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطهٔ بلندمدت، به‌نحوی‌که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است. انسان‌های موفق پیروزی‌ها و شکست‌ها

برچسب‌ها: جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک, ساختمان و مسکن, وظایف مهندس فروش ملک
ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
7 رمز پنهان برای فروش موفق

 

در فروش املاک و مستغلات       

   

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

مولف ومترجم: علی خویه www.resm.ir

www.khooyeh.com

بخش اول :

مقدمه ای بر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات

رئوس مطالب بخش

>      5 وظیفه مدیر

برچسب‌ها: کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مست, استراتژی بازاریابی و فروش ملک
ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
فرم واگذاری ملک
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

ساکنین محترم

 

باسلام

ضمن تشکر و قدردانی از توجه و حسن نیت جنابعالی در دقت و تکمیل فرمهای نظر سنجی خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات خود را جهت ارایه خدمات بهتر به مشتریان اعلام فرمایید.

 

«فرم نظر سنجی از ساکنین محترم واحدهای ساخته شده»

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

مشخصات فنی و عمومی ملک XYZ

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

 

– سناریوی بازاریابی و فروش املاک شماره (1) 27

10-1- سناریوی بازاریابی و فروش املاک شماره   (1) 27

ادامه مطلب

[ جمعه ۳ خرداد ،۱۳٩٢ ] [ ۱٢:۴۱ ‎ق.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]

بررسی حوزه خدمات پس از فروش در صنعت املاک و مستغلات

مقدمه وبیان مسئله

        مدیران، باید سازمان خود را به سوی آینده ای ناشناخته هدایت کنند، که کامیابی در این راه پرتلاطم نیز به توانمندی آنها در تجسم و درک دنیای اطرافشان بستگی دارد. دنیایی پیچیده و انباشته از ظرافت ها‍ ناپایداریها‍ و تغییر و تحولات گوناگون و سریع. لذا بدون تردید، شرایطی که امروزه برای بسیاری از سازمانهای دنیا و نیز ایران حاکم است تفاوت شگرفی با گذشته پیدا کرده است.آنچه که مسلم است داشتن چشم اندازی مناسب و درک فضای کسب و کارها و صنایع گوناگ

ادامه مطلب

[ جمعه ۳ خرداد ،۱۳٩٢ ] [ ۱٢:۳۵ ‎ق.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا

با مدیریت مهندس علی خویه www.khooyeh.com   09122991608

اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران

مدرس دانشگاه

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی

مجری فروش چندین پروژه مختلف

09122991608

http://realestateselling.persianblog.ir/

http://realestatemarketing.blogfa.com/

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com  با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :

  • انجام تحقیقات بازار ملک

مزیت رقابتی فروش املاکی

  • اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها
  • 6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک
  • تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک
  • پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
  • خرید و فروش املاک مشارکتی
  • تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمانها
  • فروش املاک چند بعدی
  • فروش املاک مفهومی
  • بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان
  • تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان
  • خطاها و دام­های خرید و فروش ساختمان و ملک
  • تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک، مدل الگوبرداری در فروش املاک
  • مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  املاک و ساختمان
  • ارزش در بازاریابی و فروش املاک
  • مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک
  • واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملک
  • مراحل اجرای مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک..
  •  
  • مطالعات میدانی و اخذ مدارک املاک پیشنهادی
  • تعیین نقاط قوت و ضعف ، فرصت و تهدید ( swot ) پروژه ها
  • اجرای مشتری سنجی املاک پیشنهادی
  • تعیین بازار هدف ( target market ) هر پروژه با بررسی منطقه ای و شناسایی مشتریان احتمالی ( prospect client )
  • تقسیم بازار املاک
  • قیمت گذاری واحدهای پروژه ها از طریق اعمال ضرایب مرغوبیت بسته به نوع کاربری املاک ( تجاری ، اداری ، مسکونی و زمین )
  • تهیه چک لیست فروش و بازاریابی
  • تهیه لیست قیمت ( price list  ) پیشنهادی و جدول نحوه پرداخت هر پروژه
  • اجرای روانشناسی ملک با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
  • روانشناسی مشتریان املاک
  • تهیه و تکمیل بانک اطلاعات جهت بازاریابی و فروش پروژه ها
  • ارائه راهکارهای فروش ( action plan  ) به صورت جداگانه برای هر پروژه
  • تعیین جایگاه پروژه در حال فروش به لحاظ فنی و مهندسی هر شهر
  • تهیه بانک اطلاعاتی
  • اجرای تکنیک های مدرن بازاریابی و فروش املاک
  • ارائه گزارشات جامع از پروژه های بازدید شده و ارائه پیشنهادات و نظرات جهت تسریع و تسهیل امور فروش
  • اخذ قیمت های منطقه ای پروژه های مشابه و تنظیم جدول مقایسه ای و ارائه تحلیل های اقتصادی در جهت ارتقاء کیفی و کمی عملیات فروش
  • اجرای تکنیک های بازاریابی مدرن فروش املاک و مستغلات
  • تهیه نقاط بالقوه و بالفعل املاک پیشنهادی جهت سرمایه گذاری
  • انجام مراحل مختلف انتقال سند شامل اخذ کد رهگیری و تهیه مدارک مورد نیاز از ادارات ذیربط و طرفین قراردادها
  • تهیه انواع قراردادهای پیش فروش ، فروش ، مشارکت ، اجاره به شرط تملیک
  • تهیه فرم مشخصات فنی ، تخصصی و عمومی هر پروژه و فرم های اعلام آمادگی خرید
  • جستجو و انتخاب بازارهای هدف
  • اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
  •  تقسیم‌بندی بازار در ساختمان و ملک
  • تقسیم بازار براساس متغیرهای جغرافیایی
  • تقسیم‌ بازار براساس متغیرهای جمعیت‌شناختی
  • هدف گیری در بازار املاک و ساختمان
  • جایگاه یابی در بازار املاک و ساختمان
  • تعیین استراتژیهای بازاریابی
  • برنامه های پیشنهادی تیم بازاریابی و فروش
  • سازماندهی، اجرا و کنترل فعالیتهای بازاریابی
  • تحقیقات ساختمان و  ملک و تحقیقات بازاریابی ملک
  • فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار ملک و ساختمان…
  •  
  • یکی از بزرگترین دلایل موفقیت سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در صنعت ساخت و ساز، ایجاد گردش مالی و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیتهای ساختمانی (تکمیل پروژه های قبلی یا اجرای پروژه های جدید) می باشد که در بازار کنونی و با توجه به رکود بازار، این عامل تبدیل به بزرگترین دغدغه این بخش از سرمایه  گذاران در اقتصاد کشور گشته است.
  • در شرایط کنونی بعضاًََ علی رغم تعاریف صحیح انتخاب زمین و رعایت سایر آلترناتیوهای مؤثر و اثربخش در اجرای پروژه های ساختمانی، شرکتها با مشکل فروش و به تبع آن  دشواری تامین منابع مالی و ایجاد گردش پول می شوند؛ چرا که سطح توقعات، انتظارات و خواسته های ذینفعان (اعم از سرمایه گذاران خرد و کلان و مصرف کنندگان) به سرعت درحال تغییر می باشد. لذا بکارگیری تجربه در مباحث مشاوره و اعتمادسازی با مشتریان و نزدیک شدن به سطح انتظارات و توقعات آنها و نیز استفاده بهینه از فرصت ها دارای اهمیت  فراوانی می باشد .بدین منظور نگرش حرفه ای و تخصصی به حوزه بازاریابی و مهندسی فروش در بخش ساختمان و مسکن و جذب و ترغیب و تشویق مشتریان، امروزه مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.
  • مدیریت بازاریابی و فروش www.khooyeh.com با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره، تجربه طولانی در بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی، تجاری و … ، دسترسی به بانک اطلاعاتی بازارها و مشتریان هدف و ترکیبی از دانش، تجربه، هنر و مهارت، آمادگی دارد تا بصورت علمی و عملی درحوزه های اجرایی و مشاوره ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروژه های ساختمانی تکمیل شده و یا در دست تکمیل و یا کلیه متقاضیان خرید واحدهای ساختمانی با هدف بهره برداری از واحدها و یا اهداف سرمایه گذاری ارائه خدمات نماید.

 

[ دوشنبه ٩ اردیبهشت ،۱۳٩٢ ] [ ۴:٠٢ ‎ب.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]
مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات تکنیکهای خرید و فروش املاک و مستغلا

 

به نام او

که همه هستی از اوست

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

تکنیکهای خرید و فروش املاک  و مستغلات

 

 

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

برچسب‌ها: بازاریابی املاک, ٢, کلینیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, مهندسی فروش ملک, مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

گروه مهندسی فروش ملک (رسم) علی خویه www.resm.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات ، مجری و مشاور پروژه های فروش و بازاریابی علمی و علمی ملک در سراسر کشور

 

مقدمــه……………………………………………………………………………………………………………………………2

حجم ساخت وساز رقبا در منطقه …………………………………………………………………………………..2

تقسیم بندی پروژه ها ……………………………………………………………………………………………………3

جدول پروژه های رقیب ………………………………………………………………………………………………… 4

تحلیل شرایط رقبا در منطقه ………………………………………………………………………………………… 5

شرایط فروش ……………………………………………………………………………………………………………….. 5

 

مشخصات فنی و عمومی ……………………………………………………………………………………………… 6

ضعفهــا و تهـــــدیدها  ………………………………………………………………………………………………

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا

با مدیریت مهندس علی خویه www.khooyeh.com  09122991608

اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران

مدرس دانشگاه

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی

مجری فروش چندین پروژه مختلف

09122991608

http://realestateselling.persianblog.ir/

http://realestatemarketing.blogfa.com/

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :

 

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

فهرست کتاب خرید و تهیه ملک  و ساختمان

مولف و مترجم

علی خویه

www.khooyeh.com


پیشگفتار مولف:

مقدمه:

فصل اول:روشهای خرید و تهیه ملک

1-1          روشهای تهیه وام مسکن

1-2          اجاره به شرط تملیک

1-3          خرید اقساطی

1-4          خرید از انبوه سازان

1-5          خرید به شکل تعاونی

1-6          خرید 99 ساله

1-7          خرید املاک اوقافی

1-8          خرید مشارکتی

 

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
 

به نام او

که همه هستی از اوست

 

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات 

 تکنیکهای خرید و فروش املاک  و مستغلات

مهندسی فروش ملک

 به صورت کاملا علمی عملی اجرایی حرفه ای

بر اساس متدهای روز دنیا

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

تألیف و ترجمه:

مهندس علی خـویه

 

برچسب‌ها: مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, مهندسی فروش املاک و مستغلات, کلینیک مهندسی و بازاریابی فروش ملک
ادامه مطلب

مطالب مرتبط
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچهعلی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمه‌ای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی می‌کند ارزشهای بنیادیبرند (Brand Core Values) را از طریق فعالیت‌های ارتباطی هدایت کند. ...
ادامه ی مطلب
نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر
نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر"اجاره" واژه رايج و پر كاربردي است كه همه ما كم و بيش درباره اش مي شنويد و بيشتر افراد با معني و مفهوم ...
ادامه ی مطلب
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان س
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان سازی کاربردی ام سرفصل دوره آموزشی کاربردیمدیریت برند در صنعت  ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
دیریت برند آخرین مطالب برند ارزش برند ، مشاور برندسازی ایجاد ارزش برند در بازار پوشاک ایران brand مشاور برندینگ در مورد برند سازی برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند( Planning & Brand Strategy) Branding for Business ویژگیهای ...
ادامه ی مطلب
مشکل «برند» در ایران
مشکل «برند» در ایران، شکاف میان گفتار تا عمل است دکتر احمد روستا هر ساله کشورها و شرکت‌ها توجه بیشتری بر موضوع برند در بازار جهانی دارند. آنها تمام تلاش خود را ...
ادامه ی مطلب
کتاب دکتری بازاریابی و فروش
 دکتر بازاریابی دکتر فروش دکتر تبلیغاتبدن ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت ...
ادامه ی مطلب
پخش مویرگی مانتو
پخش و توزیع مویرگی مانتوپخش و توزیع مویرگی لباس زنانهپخش و توزیع مویرگی پوشاک زنانهپخش و توزیع مویرگی البسهپخش روسری، شال و مقنعهپخش و توزیع مویرگی کفش زنانهبرچسب‌ها: فروش مویرگی, شرکت پحش و توزیع, توزیع مویرگی, فروش مویرگی ویزیتور
ادامه ی مطلب
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
همان طور که در جلسه های قبل بیان شد، تدوین و اجرای مناسب استراتژی می تواند سازمان را در محیط رقابتی حفظ نموده و سبب می شود علاوه بر رقابت ...
ادامه ی مطلب
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر
خوش آمدید
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی
مشاور برند- مدیریت برند
مشکل «برند» در ایران
کتاب دکتری بازاریابی و فروش
پخش مویرگی مانتو
پخش مویرگی محصولات پروتئینی
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی