marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس : استاد علی خوبه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   مبلمان، دکوراسون و فرش

مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

فروش و بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرشو

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

 

 

تأليف و ترجمه:

علي خـوبه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرشbrand engineeringاستراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند
چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرشبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرشstyle of branding
هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش-    تعریف جدید اصول مدیریت برند–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

–    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–   مهندسی ارزش برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

–    مهارت حفظ برند

–   مهارت کنترل برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

–    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

–    معاینه فنی برند

–   سبگ های برندسازی

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    10 اشتباه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش

دوره های آموزشی ویژه مبلمان، دکوراسون و فرش

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مبلمان، دکوراسون و فرش-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک –   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته-    مهارتهای سرپرستي کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارگرمی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارسازی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازار سنجی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–   مهارت بازاریابی مویرگی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مبلمان، دکوراسون و فرش     تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    10 اشتباه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

–   فروش خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش    و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

– بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

……………………………………………………………………………….

 

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در مبلمان، دکوراسون و فرش     و خدمات  وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار مبلمان، دکوراسون و فرش      بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی مبلمان، دکوراسون و فرش      رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي مبلمان، دکوراسون و فرش     موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش     چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده مبلمان، دکوراسون و فرش     موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش     خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان مبلمان، دکوراسون و فرش     بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش       و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • فرايند مدلسازي در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش اشتباه های و خطاهای کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش
11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشمبلمان، دکوراسون و فرش     تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
14-16 تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13 انواع مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهامبلمان، دکوراسون و فرش     تعمیران نگهداری آموزش
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرشکنترل هزینه های مبلمان، دکوراسون و فرش
16-18 کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش ، سیستم های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهیمبلمان، دکوراسون و فرش     تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش     در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش     و مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش

  • انواع مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • سیستم هاتی مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي مبلمان، دکوراسون و فرش     براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي مبلمان، دکوراسون و فرش     ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق مبلمان، دکوراسون و فرش     ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های مبلمان، دکوراسون و فرش
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي مبلمان، دکوراسون و فرش
  • مدیریت کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش ، سیستم های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم مدیریت–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش –    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی-    تفکر خلاق و سیستمی در مبلمان، دکوراسون و فرش

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در مبلمان، دکوراسون و فرش

ارتقای مهارت –    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در مبلمان، دکوراسون و فرش-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در مبلمان، دکوراسون و فرش

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

مطالب مرتبط
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگماشش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور بر ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
اصول و فنون تبليغمعنا و مفهوم تبليغ : به معناي پخش كردن ، انشاء‌ كردن ، چيزي را شناساندنامروزه واژه  تبليغ سياسي يا پروپاگاندا  بيشتر به معناي تاثير گذاري  بر ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
رضایت مشتریرضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی ...
ادامه ی مطلب
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
علی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاريابي يكپارچه (يا به ترجمه‌اي غلط، ارتباطات يكپارچه بازاريابي) فرآيند مديريت روابط با مشتريان است كه سعي مي‌كند ارزشهاي بنيادي برند (Brand Core Values) را ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)صاحب نظران برای غلبه بر محدودیت های عملیات جاری CRM، مفهوم مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان را پیشنهاد داده اند. این مفهوم چارچوب نظریه پردازانه را ...
ادامه ی مطلب
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
شیوه درست و اثرگذار تبلیغات
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
IMC ارتباطات بازاريابي يكپارچه
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)