marketing,branding,sales,negotiation

اپلیکیشن های موبایل در فروشگاه های زنجیره ای

اپلیکیشن های موبایل در فروشگاه ها
بسیاری از فروشگاه ها اپلیکیشن موبایل خود را با ویژگی های متعددی برای مشتریان خود فراهم آورده اند .
به طور مثال این امکان را به مشتری می دهد تا یک محصول را به وسیله بارکد آن اسکن و در لیست خرید خود قرار دهند، تا مشتری قبل از اقدام به خرید یک لیست کامل از خرید های خود داشته باشد. همچنین این قابلیت را نیز دارند تا بتوانند به طور خودکار مواد تشکیل دهنده یک محصول را نمایش دهند.
از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن ها این است که فروشگاه ها می توانند اطلاعیه های خود را به صورت Notification به مشتریان خود اطلاع دهند .

اپلیکیشن فروشگاه زنجیره ای


مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی —اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید
http://hypermarketing.blog.ir/
مطالب مرتبط
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروشراه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش ...
ادامه ی مطلب
در کتاب قدرت فروش مثبت، چاپ انتشارات بازاریابی، دلایلی برای عدم خرید مشتری از ما ذکر شده است. اما واقعا چرا مشتریان برای خرید از ما تصمیم نمی‌گیرند. به نظر ...
ادامه ی مطلب
بر خلاف تئوری بازاریابی کلاسیک که هنرش در جذب مشتریان جدید و تاکید آن بیشتر بر انجام معاملات متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با شدت گرفتن رقابت بین ...
ادامه ی مطلب
فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش ...
ادامه ی مطلب
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریاندر صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابستهاهداف سمینار:بدست آوردن ...
ادامه ی مطلب
بررسی فروشگاه های زنجیره ای در غرب و ایران
وال مارتهمه ما فروشگاه های زنجیره­ای «وال مارت» می شناسیم که با شعار «هر روز با قیمت ارزان­تر» پا به عرصه اقتصادی گذاشت و جزو نخبه­ های اقتصادی برتر آمریکا ...
ادامه ی مطلب
تعريف رضايت مشتريامروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت  هايي بودند كه هدف "رضايت 100درصد مشتري" را براي ...
ادامه ی مطلب
تبلت های نصب شده بر روی چرخ دستی در فروشگاه ها
تبلت های نصب شده بر روی چرخ دستی در فروشگاه ها این تکنولوژی که به صورت آزمایشی در حال اجرا است، این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشیKhooyeh.irردیفنام دورهاستاد1اصول بازاریابیعلی خویه2اصول و فنون مذاکرات حرفه ایعلی خویه3اصول خرده و عمده فروشیعلی خویه4بازاریابی و فروش تلفنیعلی خویه5اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازارعلی خویه6مدیریت منطقه ...
ادامه ی مطلب
اهمیت بازاریابی داخلی
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش
دلایل کاهش مشتری و کاهش فروش
روش های نوین مشتری مداری
6 نکته ی مهم برای افزایش فروش
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
بررسی فروشگاه های زنجیره ای در غرب و
اهمیت رضایت مشتری
تبلت های نصب شده بر روی چرخ دستی
مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ